Startdag 2021

Zondag 12 september organiseert KSA Sint-Amandus Erembodegem zijn jaarlijkse STARTDAG! Kom langs en beleef een fantastische namiddag vol pret en plezier!

Maak kennis met onze super toffe activiteiten, onze werking, onze leidingsploeg en nog veel meer! Samen gaan we terug in de tijd, terug naar de steentijd! Kan je een mammoet verslaan of muurschilderingen maken? Ben jij een echte jager of eerder een bouwer? Daarna krijgen alle gasten een overheerlijke vers gebakken pannenkoek met een tas warme chocomelk. Vervolgens verwelkomen we graag alle ouders voor een korte infosessie omtrent onze KSA werking.

WAT?

Startdag met aansluitend infosessie voor de ouders. Alles zal veilig en wel verlopen volgens alle vereiste maatregelen!

WANNEER?

Zondag 12 september - vanaf 14u

WAAR?

Op ons vertrouwde Heem (Hekelgemstraat 57, 9320 Erembodegem)